fredag 27 november 2009

.Gränby

Idag har vi varit o shoppat i Gränby centrum..skönt att åka någon annanstans än till Valbo. Mycket mer affärer o det tar bara ca en timme att åka dit med nya vägen, raka vägen hemifrån bara :D Granit har alltid varit en favvoaffär när man åkte till Sthlm o när man bodde där...fast nu var det inget som föll i min smak..fast jag köpte en griffeltavla bara för att jag har letat efter en sån. Sen hade dom ett jättebra H&M :) Det blev inte så mycket julklappsköp, men vi har inte många att köpa till heller :P Det blev en klapp till Vilhelm iallafall :) 

Nu på kvällen har Villes farmor o Kristoffer varit här o tittat på Idol med oss...Jag la Vilhelm för bara en liten stund sen så han har varit vaken förvånat länge ikväll. Vi får se om han sover längre i morgon, vilket jag tvivlar på hihi..

Kim är ute o roar sig ikväll o imorgon är det min tur att ha lite roligt..det ser jag fram emot :) Jag o Linda ska på Barbados..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar