tisdag 15 december 2009

.Älskade unge

Gud vilken vild unge vi har, hur ska det då bli när han börjar gå??!! ;P 

Nu sitter Vilhelm helt utan problem o tar sig fram genom att hasa sig på mage. Han drar sig upp med hjälp av bänkar eller bord, jag tror att han går tidigt :) Fast inga tandsingar har synts till ännu, jag känner varje dag o han har varit rosig om kinderna i nån vecka nu så jag trodde att det var något på gång, men det kan dröja lääänge till ;) Det är bara att vänta...

Han fick en för tidig Julklapp idag av hans farmor...en pulka :) Perfekt nu när det kom så mycket snö, jag var så ivrig så han fick åka från Farmors dörr till bilen hihi, där satt han som ett litet paket :) 

Nu har han ätit sin välling själv i sin säng o  somnat utan problem, behöver bara gå in o byta ut flaskan mot nappen...jag frågade Kim vad vi hade gjort?! Som har en sån snäll liten kille :) Kan inte beskriva med ord hur mycket vid älskar dig...älskade unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar