fredag 18 december 2009

.Barnsång o massa fika

Idag har vi hattat o åkt hit o dit stackars Vilhelm som har blivit påpylsad massa varma kläder o blivit flyttad från bilen till vagnen o tillbaka....

Vi har varit på Barnsång på Öppna förskolan för första gången idag..vi har varit på väg flera fredagar, men det har aldrig blivit av. Det var jättemycket folk där idag o många som man känner igen så det var jätteroligt :) Vi sjöng en massa julsånger så här dagarna innan såklart...man har ju tappat bort hur texterna går :P men det var mysigt att vara med o Vilhelm tyckte det var roligt. 

Sen bädda jag ner en trött kille i vagnen o gick hem till Gammelfarmor som bor alldeles i närheten, Kim var där o väntade på oss. Vi stannde o fikade en liten stund sen åkte vi vidare till Storebror i Årsunda o fick fika igen, väl hemma kom Vilhelms Farmor o Faster..då blev det fika igen..usch vad mycket kaffe man har druckit idag o nästan bara ätit bullar o kakor :/ 

Det känns som att jag inte har suttit ner på hela långa dan o det har inte Vilhelm gjort heller för den delen..jag förstår inte hur en sån liten kille kan ha sååå mycket energi?! Han har ju inte sovit speciellt mycket middag idag, bara småstunder.. Inte gör det honom nåt, det är verkligen full fart hela tiden o han är o vill vara överallt o ingenstans...Busungen!!! Han somnade som en stock för en timme sen o han kommer förmodligen sova väldigt skönt inatt :D

Kim är ute på galej ikväll så jag tänker bädda ner mig i soffan o titta på några avsnitt av Tre kroner såpanörd som man är haha o jag kommer nog sova gott inatt jag med. Det är en dag i morgon också...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar