tisdag 29 december 2009

.Snö snö snö

Äntligen har vi fått en vit vinter o vit Jul fick vi också för den delen :) Idag har jag o Vilhelm tagit det ganska lugnt om man jämnför med gårdagens shopping. Vi gick en promenad med Mamma på förmiddan. Även fast det är kallt så kan man gå ut om man klär på sig riktigt, det är så skönt att vara ute i friska luften. Vilhelm har det så skönt i hans vagn :) Vi gick en sväng på stan o letade en varmare mössa till Vilhelm som vi hittade till slut. Sen följde vi med hem till Mamma o Pappa o fick mat Ugnstekt falukorv o riktig mos... det var inte illa efter all Julmat som man har proppat i sig.

Annars har vi bara varit hemma hela dan o busat..det är full fart här hemma hela dagarna. Han tar sig fram överallt nu. Medan jag stog i duschen vände jag på hocuspocus stolen så han fick sitta framför ratten. Så hade jag koll på honom hela tiden...trodde jag ja. Rätt som det var hade han vänt på sig o dragit sig upp över kanten. Jag flög ur badkaret o fick tag i honom i sista sekund. Nu kan man då inte lämna honom ur sikte ens 1 sekund  ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar