söndag 13 december 2009

.Händelserik helg

I fredags sålde jag min bil så nu är man utan fast det gör mig ingenting. Det är så sällan jag tar bilen.. Jag blev bara glad att få iväg den. Jag är så fruktansvärt trött på trasiga grejer o jag har kommit fram till att jag inte ska ha nånting med motorer att göra..jag är otursförföljd!! Jag längtar tills i vår när jag o Ville kan börja cyckla :)

Jag o Vilhelm var hem till mamma o pappa o åt mat o tittade på IDOL för Kim jobbade eftermiddag. Det blev rätt sent så Vilhelm somnade i sin säng som han har där o vi åkte hem o sov till halv 12 :) Äntligen fick man se snö när man tittade ut...

Igårkväll var jag ut o åt med jobbet på Harrys i gävle..det var trevligt fast det blev alldeles för mycket jobbprat, jag har stängt av jobbet o allt som har med Hemtex att göra så det var bara jobbigt att lyssna :P men det var jätteroligt att träffa alla igen o god mat fick vi :)



Idag har vi bara varit ute o ränt, hellre gör jag det än att sitta inne bara för att det är en tråkig söndag. Vi hämtade Vilhelm vid 11 så åkte vi o handla färskt bröd o massa gott pålägg o så åkte vi hem till Kims pappa o Sara o bjöd dom på fika.. Vi är så sällan där så då passade det så bra idag :)


Nu tänkte jag försöka sova God natt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar