tisdag 29 december 2009

.Mellandags REA

Vi var in till köpis på annandan..utan barn, Tack o lov! Det var för mycket folk fast man har sig själv att skylla som envisas om att åka in o trängas. Dels var det ingen bra REA än!! Vi köpte en jättefin overall till Vilhelm på Intersport som det var halva priset på, en med bra kvalité som han kommer kunna ha hela vintern. Vi tröttna efter en liten stund så vi åkte till MediaMarkt, Det blev en tv till sovrummet o en kameraväska som jag har velat ha o behövt länge nu..eller det var mer som nån grej som skyddar :) 
















Igår åkte jag iväg med Svärmor o Isabelle o den här gången tog jag med mig Vilhelm, det brukar gå bra än så länge att ha honom med ;) Vi var först till Gävle o kika runt sen åkte vi till IKEA o åt mat gick in på köpis o kika. Sen var vi trötta alla 4 efter en hel dags shopping...hittade på både REA o inte..



En långkofta från Vila 50%
Bagyjeans från Vero Moda
Marinblåa jeansleggins från Vila  50%

 

En body till Vilhelm från Lindex 50%
 Trosor till mig från Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar