onsdag 23 december 2009

.Väldigt tidig morgon

Vilhelm har blivit lite bökig på nätterna, han vrider o vänder på sig o när han hamnar på tvären eller på mage så vaknar han. Dags att vänja sig av med att han sover hela nätter nu börjar han bli stor o kanske börjar drömma?!! Jag skyller på tänderna bara för att Jag vill att dom ska komma ;P Sen är du ju huuur många perioder som helst som dom går igenom. Jag har fått sprungit upp några nätter nu o vänt på honom så har han vaknat igen efter nån timme. Han vaknade klockan 4 i morse o fick för sig att komma upp för han var pigg o pratglad. Jag tog honom till våran säng en stund o försökte få honom att somna om där fast det gick inte vidare..han klättrade på både mig o Kim o böka runt oss hihi. Jag gjorde ett nytt försök att gå in med honom till sig o då kom han kanske på sig själv att han kunde sova några timmar till :) Vi var uppe halv 8 igen..det är lagomt för en annan :)


En insmord buse :)
  

 

2 kommentarer:

  1. Precis så håller Theo på på nätterna också. Han vaknar och äter välling (!) mellan 3-5 nån gång, sen vägrar han äta gröt på morgonen. Är pigg o glad, men äter typ inte förrän vid lunch sen. Så han har börjat äta frukost tidigt tidigt han o så kan han ligga o böka, vrida o vända på sig. Tror faktiskt att det är tänderna, så snart tittar dom nog fram på Ville också ska du se.

    SvaraRadera
  2. Ja jag skyller då på dom iallafall hehe det är ju så ovant att behöva gå upp, men det är ju bara att gilla läget :)

    SvaraRadera