måndag 21 december 2009

.Idag blev jag glad

Jag var på coop för nån vecka sen med mamma så stog dom där fruktansvärt dryga telefonförsäljarna som man vill undvika att få ögonkontakt med o helst springa förbi :P Jag försökte med det.. fast lyckades sådär :P När jag köpte min telefon som jag har nu så sa jag att jag aldrig mer skulle köpa en ny för att det är så himla onödigt, men den har slutat fungerna till o från såklart. Så jag har använt en Nokia som man kan köpa på ica för 250kr eller nåt sånt..världens bästa telefon om jag får säga det själv ;P Jag gjorde iallafall en bra deal den här gången för jag fick en ny telefon o fri månadsavgift fram till midsommar sen så Krävde jag att jag skulle få telefonen före Jul vilket jag inte skulle få igentligen, men han var snäll o skulle ordna de ha ha :P Jag fick den på posten idag...Det kunde inte bli en bättre Julklapp till mig själv :)


Sony Ericsson W995
8,1 megapixelkamera
 Turbo3G Pro och WiFi
:) 

4 kommentarer:

  1. Ja jag kanske ska ta ögonkontakt med dom jag med.. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja gör de :) Fast du har ju en ny mobil ju? ;)

    SvaraRadera
  3. ett tips är att säga "jag har företagstelefon" :)

    SvaraRadera