onsdag 9 december 2009

.Helvetes färd

Äntligen är vi hemma jag o Vilhelm, oskadda ;P Vi åkte till kungsberg på eftermiddan innan det hann bli mörk fast in vilket fall som helst är det alltid mörkt när man åker hem. Sofie sa att det var dimmigt så jag hade kunnat gjort ett bättre val o stanna hemma, men nej då!! Vi åkte vid 7 därifrån för Ville var så trött..jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv o då skämtar jag inte. Jag såg inte ett jävla skit, fläktarna fungerar jättebra fast nåt fel är det för hela framrutan immar igen från insidan så man får sitta o torka med händerna. Imma på rutan, dimma i luften o en kolsvart skogsväg. Fyy faan säger jag bara!!!! O dessutom har man sin sovande son bredvid sig som är helt ovetande..tack o lov vad hans mamma ha dragit ut honom i!! Jag åkte nog i 40km/h säkert 30km/h ibland från Kungsberg till Järbo o där stannade jag o ringde gråtandes till min storebror som fick komma o hämta oss ;P Jag fick ta hans bil på vägen hem o åka efter honom..Tack snälla bror för att du räddade mig i nöden :)..nu vill inte jag ha min bil längre för den är inte bra på nåt vis!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Tur att ni kom hem hela :) Inge roligt det där med mörker. Kram

    SvaraRadera
  2. ne usch..tur att patrik kunde komma hehe :) kram

    SvaraRadera