torsdag 31 december 2009

.Mitt 2009

Mitt 2009



1. Gjorde du något helt nytt för i år? Jag födde barn..
2. Har du ändrat uppfattning om någon i år? Ja om väldigt många...
3. Dog någon som stod dig nära under året? Nej..
4. Fick någon/några av dina vänner barn? 16/5 föddes mitt kusinbarn Theo. Angelicas Tilda föddes 22/7..
5. Gifte sig några av dina vänner? Nej..
6. Gjorde du någon tatuering? Nej..
7. Besökte du något nytt land? Tyvärr inte det här året..
8. Var 2009 ett bra år? Ja delvis..
9. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En utlandsresa som vi har gjort alla andra år..
10. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder..
11. Vem har förstått dig bäst under året? Min Mamma..
12. Vem har älskat dig i alla väder? Hela min familj..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja när min son Vilhelm föddes 25/5...
14. Vad önskar du att du hade gjort mer? Tagit mig för...
15. Vad önskar du att du gjort mindre? Bekymrat mig över andra och inte mig själv...
16. Blev du besviken? Ja...
17. Vad var ditt favoritplagg? Leggings...
18. Gjorde någon på ditt jobb/din skola dig glad? Ja flera gånger...
19. Har du campat i år? Nej...
20. Önskade du dig något som du inte fick? Jag blev nöjd med det jag fick...
21. Vad gjorde du på din födelsedag? Bjöd på fika...
22. Favoritlåt för året? Alldeles för många...
23. Tappade du kontakten med någon? Tråkigt nog...
24. Ändrade du klädstil under året? Nej...
25. Har du träffat ditt livs stora kärlek? Han hade jag redan träffat... 
26. Vilket är årets hysteri? Det måste vara svininfluensan...
27. Köpte du något du verkligen ville ha? Ja en systemkamera Nikon D40...
28. Har du insett något om dig själv? Att jag är jag och ingen kan ändra på det...
29. Umgicks du mycket med din familj? Ja dagligen...
30. Saknade du någon? Ja...


En alldeles nyfödd liten Vilhelm..


2010 kommer bli ett kanonår..det känner jag på mig
Jag ska ha det bra och tänka mest på min familj
och på dom som står mig närmast...

2 kommentarer: