torsdag 17 december 2009

.Julstök

Det har varit en lång dag o jag har fått mycket gjort..
Jag o Vilhelm började med en skön promenad på förmiddagen upp till ÖB o Coop o handlade lite. Det är så mycket skönare att vara ute nu när det är snö o minusgrader. Det blir friskare på nå vis.. Igår när vi var ute var det någon som gnällde på att det snöa så hemskt, men det är det ända vi svenskar kan göra...KLAGA Vi klagar när det är varmt, vi klagar när det är kallt, vi klagar på att det regnar bla bla sen när det äntligen kommer en massa snö som det ska göra när det är december då fortsätter vi att klaga??!! Jag är då så glad att det blev vinter, det är så Vitt o fint ute nu :) 

Vi gick förbi Linda o Tomas på vägen hem o fick oss lite Kaffe, prata en massa gjorde vi också. Sen har jag tillbringat hela eftermiddagen/Kvällen i köket ungefär..Jag har gjort mer Julgodis, gjorde även Snickerskakor som är så gott.. Jag har hängt upp lyktor i fönstret, slagit in lite Julklappar så har vi ätit, fikat o jag har varit duktig o frostat av frysen som var väl behövligt!!! Så det var fruktansvärt skönt att bara sätta sig o koppla av en stund nu :)




2 kommentarer: