lördag 5 december 2009

.Inga sura miner

Jag provade att ge Vilhelm citron idag :P Vi provade för längesen, men då hade han inte hunnit fått nå smaklökar :P hade förväntat mig något roligt så jag satt laddad med mobilen för jag ville fånga hans reaktion på film såklart, men han var helt oberörd hihi han sög i sig sin lilla skiva o tyckte bara att det var gott.. Knäppisunge!!

Jag o Vilhelm promenerade hem till mormor o morfar på förmiddan så att vi slapp trippa på tå här hemma. Kom lagomt till maten, vilket tur jag har som fått både mat o fika 2 dagar i rad :) Hon hade sytt färdigt mina kuddfodral utav gardinlängden som aldrig tar slut :P så det räcker till 2 större kuddfodral också :)


Ikväll har jag o Ville varit o busat med Vilma medan Patrik o Evelina gjorde annat. Den tjejen skulle behöva både hjälm o knäskydd så som hon klättrar o har sig. Vet inte hur många gånger jag drog efter andan, skit trött var hon också så det förklarade allt vingel o rammel :P Fasters sötnöt


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar