onsdag 30 december 2009

.Kyla

Idag har jag plockat bort lite av Julen, man är ganska mättad nu. Det är nästan så att man vill ha vår på en gång fast det nyss kom snö, inte så konstigt att man får den känslan när H&Ms vårkollektion dimper ner i brevlådan..lite tidigt kan man tycka, men jag har redan bockat av massor av fint som jag är sugen på att beställa :) Först får vi njuta av vår riktiga vinter..
Vi tog en isakall men skön promenad idag på eftermiddan med Svärmor, klädde på Vilhelm varma kläder o bäddade ner honom i vagnen. Han blev bara lite röd om näsan som oss andra hihi ;)

Ikväll gick det som vanligt att natta min lilla kille, han åt sin välling o sen somnade han. Kusin sa att det kanske var fullmånen som påverkade honom igår/inatt??!! Kan det vara..jag brukar själv sova oroligt när det är fullmåne...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar