måndag 28 december 2009

.Vilhelms första Jul

Julafton..

Vilhelm fick en jättefin första Jul...det blev så speciellt i år när man har honom :) Vi började Julfirandet hemma hos min Mormor o Morfar o dit kom Mamma o Pappa min Moster med Karl o Kusin. Kim åkte hem till hans Farmor.. Vi åt god mat, öppnade lite paket sen var det dags för oss att åka vidare. Kim kom o hämtade oss så följde vi med hem till Farmor Siv...vi hann bara in o klä av oss, öppna Julklappar o sen åka igen. Nu när man har barn o allt så är det lätt att det blir massa hattande hit o dit :P Sista anhalten var hemma hos Vilhelms Farmor där spenderade vi resten av eftermiddan/kvällen. Åter igen fick vi massa god mat o vi ska inte tala om alla Julklappar som låg under granen ..Vilhelm fick så mycket grejer :D 






Juldagen..

Vi var hem till Evelina Patrik o Vilma på lite Jullunch eftersom vi inte träffade dom alls den här Julafton...så fick barnen byta Julklappar :) Vi åkte hem till Mamma o Pappa på eftermiddan o umigicks o hade mysigt. Kim gick ut på kvällen o för mig o Vilhelm blev det en tidigt kväll, så himla skönt. 

Det är synd att man inte får chans att träffa alla när det är jul :( Storebror o Storesyster med familjer hann vi inte träffa den här julen, jättetråkigt!! När vi köper hus ska inte jag röra mig ur fläcken då får precis alla komma hem till oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar