måndag 19 oktober 2009

.Bäbisbesök

Vi fick Bäbis besök idag..Erik o Frida kom med deras lilla Pyret 5 dagar gammal :) sååå söt liten tjej. Vilhelm blev plötsligt en stor bäbis, kan knappt förstå att han varit så liten för bara 5 månader sen?!! Hon sov hela tiden dom var här så jag fick aldrig hålla :( fast jag hade nog varken fått eller velat heller för min förkylning. Dom har ju inte det bästa imunförsvaret dom små...

Vi tog en promenad på eftermiddan upp till Coop, skulle handla hade jag tänkt. När jag kom fram till kassan o skulle betala hade jag plånboken med mig, men inga kort. Fy tusan vad trött man kan bli på sånt. Fast o andra sidan fick vi oss en skön promenad o Vilhelm låg bara o mös i sin nya Overall som han fick utav Kim idag, världsgo var han i den :) Nu har Kim åkt o jobbat o jag hade tänkt mig en tidig kväll..

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar