onsdag 14 oktober 2009

.Medberoende

Ikväll har jag varit på ett "öppet" AA-möte. Ett öppet möte får alla gå på, o antingen väljer man att dela med sig eller så väljer man att bara lyssna. Jag var där för att jag är medberoende till min Pappa. Jag valde att lyssna o jag tycker att det är jätte intressant...

En del kanske tycker att jag är knäpp som skriver om det här i min blogg då alla kan läsa. Fast min skam är borta o jag skäms inte. Jag tycker att det är så skönt att prata om det o skriva ner det. Det hjälper mig...

Läs eller låt bli!!!!!

1 kommentar:

  1. Det är ju toppen att du faktiskt vill, kan och orkar skriva av dig av dina erfarenheter. Jag lovar att många kommer slinka in och läsa och många i liknande sits som med all säkerhet kommer inspireras och hitta stöd i det du skriver. Jag tycker du är toppenduktig som vänder erfarenheterna till något positivt istället för att blunda. Kram

    SvaraRadera