tisdag 13 oktober 2009

.Gula Villan

Ikväll började våran "kurs" för Anhöriga..Jag min Mamma o min Bror! Kändes jättebra att komma dit o åter igen sätta sig på en stol i en ring, bland människor man inte känner. Den här gången var man inte lika nervös som första gången på Jälla..den var hemsk!! O som min Mamma säger är att: Jag kan titta folk i ögonen!! Vi har lite försprång eftersom vi hade möjlighet att få åka på Anhörigvecka. O det kändes ännu bättre att komma dit o vara några erfarenheter rikare..  Det vi fick lyssna på idag känns lite som en repetion fast fortfarande lika intressant. För alla "historieberättare" är ju inte den andra lik. Allt som sägs stämmer så väl, man känner igen sig i det mesta man får höra. Det blir solklart på nå vis...

Man kan bruka alkohol med normala konsekvenser, blir konsekvenserna onormala blir det ett Missbruk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar