onsdag 28 oktober 2009

.Städning o Shopping

Idag blev det halvt som halvt storstädning, dammsugning o dammning. Fyyy fasen vad damm det bli på en gång o jag måste erkänna att jag är sjukt dålig på att hålla borta alla dammråttor..vi ska inte tala om hur det såg ut under o våran soffa. Ett rum lämna jag, det är sååå jäkla mycket skrot där inne så jag orkade inte ta tag i de idag. Jag stängde igen dörren så jag slapp se eländet :P 
Efter allt städande så  tog jag en promenad med Isabelle ner på stan o köpte massa nya kläder till Vilhelm..Ny Strl Nya kläder :D Det är så roligt att handla till Ville, ju större han blir desto roligare blir de. Det finnt huuur mycket fint som helst nu, spec på H&M men dit åker vi en annan dag..

Nu Chips o dipp med Darlo...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar