torsdag 1 oktober 2009

.Smider planer

Jag hade svårt att somna igår, dels för mitt nackont! Sen låg jag o tänkte på en gammal dörr som står ute i vedboden i Stugan, den ska jag ta hem :) 
I morse var jag jättetrött medans Vilhelm var hur pigg som helst kl sex men o andra sidan så somnade han före sju igår..

Idag blir vi hemma, tänkte fortsätta med Vilhelms rum o även måla färdigt det jag har påbörjat. Det kan ju hända mycket här medans Kim är borta :) Vi borde nästan gå ut o kratta också. Vi får se om mormor kommer...


Jag fick dödsångest nu på kvällen..Vi skulle ha varit på föräldragrupp idag klockan 10 o det glömde jag totalt bort. Det kom jag på genom att läsa någon annans blogg o sen tittade jag på mitt kylskåp där alla tider sitter, jo minsann idag var det. Förra gången som var den första var vi inte heller där för då var vi i Uppsala, sen sa dom på Bvc att dom saknade oss den dagen fast då hade jag åtminstonde en förklaring. Det är mänskligt att glömma men för sjutton... man får ju skämmas :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar