tisdag 13 oktober 2009

.Hemma hela dan..

Jag har då ingenting att klaga på när man sova på morgonen :)
Idag har vi varit hemma o inne hela dan. Det hade inte varit helt fel med en promenad med tanke på vädret. Vi var ute o flängde runt hela dan igår, då är det skönt med en vilodag. Fast jag har städat o tvättat. Målat klart spegeln o kryddhyllan har jag också gjort. Nu ska bara dom sättas upp på väggen..

Pratade med Kim nu på kvällen, han satt o bubblade i en utomhuspool..hur härligt lät inte de?!! Så han har redan bestämt att ett sånt badkar ska vi minsann ha när vi köper hus :) Han talade om att han kommer hem redan på torsdag :D Jag blev så glad för det börjar bli så tröttsamt att vara ensam nu..

Amelie har varit här o tittat på Desperate Housewifes för att inte dom har 5an, men inte mig emot för jag får ju bara sällskap. Nu ska jag lägga mig o läsa lite o sen sova..

God Natt Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar