onsdag 21 oktober 2009

.MammaoPappa

Idag blev vi bjudna på lunch hemma hos Mamma, jag tog med mig fika. Vi var där o tjattra ett tag sen skjutsade jag hem henne till Patrik. Pappa var också hemma..idag var han på jättebra humör, Vilhelm fick en liten Nalle :) Det känns bättre o bättre att träffa han nu, han har varit nykter i 2 månader fast det känns som en vecka. Tiden har gått så fort, men han har klarat sig bra hittils. Humöret går dock upp o ner, men det får alla i hans närhet leva med. Det är mamma som råkar ut för det värst. Fast hon har lärt sig att inte provesera...Jag däremot har inte lärt mig att hantera honom utan kör samma race som alltid. Så ibland undviker jag telefonsamtal ifall att han ska gnälla över något eller om någon för då blir jag lika upprörd på honom som han är på det han gnäller om...Mamma tyckte det var synd att jag inte var på Gula Villan igår..dom hade pratat om Medberoende o om Relationer. Vilket jag själv jättegärna velat vara med på, väldigt synd. Dumma, dumma förkylning...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar