onsdag 14 oktober 2009

.Dagen idag

Dagen idag hade jag tänkt mig en skön promenad i solen o vi behöver faktist lite luft nu när vi har varit inne hela dagen, som igår. Fast jag fick fika främmande utav Sofie o Theo så vi blev inne idag med :P Det blev inte så mycket bus för Theo var en trött kille idag..han hade varit o fått sina 5 månaders sprutor så det påverkade nog hans humör, stackars liten! Det är dags för Vilhelms sprutor snart också. Den här dagen gick den också som alla andra...
Kände mig så olustig på nå vis när dom hade åkt hem, säkert för allt kaffe jag har druckit o inte ätit någon lunch på de, fy skäms på mig själv...

Vilhelm har fått nys på hur hans Gåstol fungerar, när han får syn på något han vill åt kan det gå med en väldans fart. Annars står han där han står eller förflyttar sig en liten bit fram o sen tillbaka igen :) Mammas Gullunge...





Gofisen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar