onsdag 7 oktober 2009

.Jag vill inte vara själv

Jag tycker inte om när det blir kväll längre. Efter klockan 7 är det tyst i huset. Då sover Vilhelm o Anna är ju inte heller här just nu. Det knarrar i golven när man går o varje gång jag ska till köket går jag på helspänn. Det går inte att undgå att titta ut genom alla fönster heller...det är fönster överallt :P Det är bäcksvart ute o man inbillar sig att det är någon som tittar in, snacka om paranoid haha fy för ensamheten, Ensamhet blir bitterhet...
Till en början var det rätt skönt, men nu får Kim minsann komma hem <3

Idag har vi kokat o mosat o fryst in! Jag har gjort jättemycket smakportioner åt Vilhelm utav bland annat majs, gröna ärtor, palsternacka o morötter En mängd av härliga färger :) Hurra för Stavmixern..









4 kommentarer:

  1. Hade jag haft närmare till er så hade jag mer än gärna hållt er sällskap varje kväll. Ni får gärna komma och hälsa på idag/ikväll om ni vill.

    puss!

    SvaraRadera
  2. Ja jag förstår de :) det är ju en bit att åka! jag tror att vi blir hemma idag, men vi kommer snart o hälsar på igen :)

    Puss

    SvaraRadera
  3. hehe nam nam. Vi har nog lika babysiter tycker ja käner igen tyget :)

    SvaraRadera
  4. Jasså :) den är några år gammal, helt suverän :)

    SvaraRadera