onsdag 7 oktober 2009

.Fastnar framför datorn

Tänk att jag lyckas fastna här varje kväll?!! Mina ben domnar o snart kokar utav datorn jag har i knät, snart brinner den väl upp. Jag har varit på väg härifrån flera gånger, men lyckas ändå sitta där jag sitter :P Jag har budat, köpt o letat allt möjligt som jag vill ska finnas hemma hos oss. Kim skulle bli gaaalen om han var hemma hihi Fast o andra sidan så märker han inte vad som är nytt eller gammalt.
Nån dag ska jag ta mig till Valbo/Nybo till Madame Nyberg!!

Nu tänkte jag Joina Lilleman i sovrummet..vi ska ju inte glömma Föräldragruppen imorgon ;P

God Natt o Sov Gott


Några utav mina köp...


Den här söta ljuspåsen..
Shabby Chick/Lantligt


WC skylt New England Lantlig Stil...


Ljushållare Shabby Chick/New England...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar