tisdag 6 oktober 2009

.Mooorning

Jag måste ha Världens snällaste Son?!! Vilhelm sover hela natten oftast, inatt gjorde han det o lät dessutom hans mamma sova på morgonen. O när han vaknar så är han alltid en glad kille :)

Vi går mot mörkare tider, löven börjar bli gula o när man tittar ut så ser det riktigt kallt ut trots att himlen är klarblå o solen skiner..så är det kallt! Jag borde gå ut o kratta som jag har sagt att jag ska göra..Vi behöver frisk luft!

Huset är äntligen färdigmålat det är så skönt för fönstrena har tagit såå lång tid att göra klara och det har varit ganska störande vissa gånger när det har varit någon utanför fönstret hela dagarna. Nu är det istället lugna gatan..
Jag har varit ute på gården och krattat upp alla äpplen som låg utspridda över hela gräsmattan, skönt att få det gjort. Har även plockat in resten av trädgårdsmöblerna...
Efteråt tog vi en välförtjänt fika på stan med Josephine o Novalie o Amelie :)

Nu ska jag lägga mig o läsa min nya tidning som kom i brevlådan idag..

God Natt o Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar