torsdag 8 oktober 2009

.Föräldragrupp

I morse var vi på Föräldrar/Mamma grupp för första gången. Vi pratade om mat, vad man ska äta o inte. Vilhelm har redan hunnit smaka ganska mycket. O det mesta har gått ner. Vi var fyra stycken utav nio så min ångest som jag hade förra veckan var helt onödig!

Vi har haft främmande hela dagen..det är bra för jag har blivit fruktansvärt sällskapssjuk nu när jag är ensam hemma. Mamma o Pappa kom med en gåstol till Vilhelm, dock har han lite för korta ben ännu för att ta sig fram o kanske liten förståelse för hur man ska göra, fast leksakerna på den var jätte roliga ;) Mamma hade fläskpannkaka med sig till mig o jag bjöd på fika!





Malin o Isabelle kom på eftermiddagen o hade mat med sig dom också, snacka om att bli bortskämd ;P Dom åkte hem för ett tag sen o Vilhelm var supertrött o somnade före åtta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar