lördag 10 oktober 2009

.Middag hos svärmor

Det blev iallafall en promenad runt sjön i Högbo idag...

Annars har det varit en slapp dag i soffan. När Vilhelm har sovit har jag också passat på, riktigt skönt! Nu ikväll har vi varit hos Svärmor o ätit god mat, det tackar vi för :) Vilhelm somnade i sin säng som han har där, men har sovit oroligt o blivit väckt så när vi skulle åka hem var han sååå ledsen stackarn. Nu sover han sött i sin säng, han var nog jätte trött!

På tisdag börjar mina möten på Gula Villan som jag ska gå på varje tisdag i nio veckor tillsammans med mamma, det ser jag fram emot som bara den. För det första så kommer det hjälpa mig o för det andra så kommer det hjälpa min sambo som jag Älskar så mycket...det kommer hjälpa oss!

Jag saknar Kim så otroligt mycket o jag vet att han saknar oss, speciellt hans son...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar