söndag 4 oktober 2009

.Höstmorgon

Vilhelm ligger o sover o jag letar inspiration...o tänt en massa ljus!

Nu är det verkligen höst, det regnar o det är kallt. O då vill man även göra höstmys hemma. Jag skulle vilja ha mörklila gardiner i vardagsrummet o massa lila kuddar i soffan. Vill även att hallen ska bli klar. Kim har åkt till garaget en sväng o skulle fixa med båten innan han åker ner till Oskarshamn igen. O han tog med sig en lykta som han ska måla om åt mig också :)

Nu är jag o Vilhelm ensamma igen i 2 veckor..känns sådär :( men o andra sidan är det jättebra att Kim får jobba. En annan vill ju vara hemma lääänge till. I nuläget så känner jag inte alls för att börja jobba igen. Jag trivs bra att vara hemma o bara vara mamma det är ju det mysigaste som finns. Nu tänkte jag sätta igång att dona lite så här på kvällen, jag har fått lite små ideer medans jag suttit här o häckat :)

So long!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar