onsdag 6 januari 2010

-25

Är det verkligen sant att det är 25 minus ute?! Törs man gå utanför dörren då? Jag har glömt bort hur kallt det är ha ha :P Idag fyller Kim 22 år, lilla killen ;P <3




I morse var jag jättetrött...jag visste inte vart jag skulle ta vägen när Vilhelm vaknade klockan sju!!  fick för mig att ha skulle somna om när han fick välling, men nej nej!! Vi gick upp en liten stund fast jag kunde knappt hålla ögonen uppe. Och samtidigt levde Vilhelm rövare, han fick tag i en En som har små röda band i sig, den fick han över sig. Jag förväntade mig ett gallskrik med tanke på dom är ganska stickiga fast det gick bra :) 
Jag fick honom att somna en stund bredvid mig till slut, gud så skönt. Jag vaknade av att det var nån som slog mig med nappen i ansiktet hihi..då var det dags att gå upp på riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar