onsdag 6 januari 2010

.Owes

Vi gav oss ut i kylan idag det har tydligen inte varit så här kallt i
gävleborg på 40 år eller 1940 talet
eller vad dom nu sa, längesen var det iallafall. Burrrrr

Jag och Mamma åkte till Owes idag en sväng.
Där hittar man alltid nåt roligt!!
Jag köpte "fårskinn" på metervara, billigt billigt.

Som jag använde till att klä om den här tråkiga dynan....

               Före...                                                                        Efter...                                 


Det blev ganska bra eller hur? :)



Tänkte även klä om stolen som jag fick
med samma tyg fast den har jag
inte börjat med ännu!










4 kommentarer:

  1. Ja jag har kollat där men får aldrig nå svar av någon där.. :( tänkte klä om min den dynan jag också, är så tråkig som den är nu :( men det vart jätte bra :D

    SvaraRadera
  2. Ok :( Ja det blev mycket bättre tyckte jag, den blev så skitig också :P

    SvaraRadera
  3. Det där blev ju perfa! :)

    SvaraRadera