måndag 18 januari 2010

.Börja jobba??

Jag pratade med min Chef idag om när jag tänker komma tillbaka till jobbet. Tiden går ju så fort, jag har redan varit hemma i 8 månader. I början kände jag att jag aldrig nånsin ville tillbaka till jobbet..jag njöt verkligen av min ledighet och jag gjorde det ännu mer när jag såg hur långt fram jag skulle vara hemma. Jag njuter fortfarande och det finns inget finare än att se sitt barns alla framsteg. 
Det vi kom fram till idag var att jag vill börja jobba mina helger...förhoppningsvis får jag som jag vill och börjar jobba helg i början av April, lite mjukstart sådär. Det känns lite surt mot tjejerna som vikarierar, men ibland så måste man få vara lite Ego?!! Som jag känner nu så kan det vara väldigt skönt och bra för mig att komma hemifrån lite. Och väldigt bra för Kim som inte har så mycket egen tid med Vilhelm...Jag kommer att börja jobba helt i Höst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar