torsdag 7 januari 2010

.Sugen på att fynda

Jag är så sjukt sugen på att shoppa loss på rean, det måste ju ha blivit mer och bättre REA?? Jag vill köpa kläder till Vilhelm och kanske försöka hitta något åt mig själv. Jag har ju ingen bil nåmer så jag kommer inte iväg lika lätt :( Kims bil vääägrar jag åka i för då kör jag av vägen :P och pappas bil lånade jag igår. Kim hade mekfest haha i sitt garage igår och kom inramlandes klockan halv 5 i morse så han lär ju inte vilja gå upp och åka till Valbo än på ett tag!
Vi blir nog hemma..Jag som säger att inte jag är i behov av en bil..jomen tjeena...

Vilhelm har precis somnat man kanske ska passa på att ta tag i hemmet?!! Här behövs en riktig storstädning!!!!

1 kommentar:

  1. ja stolarna har vi inte kommit till än :P ska ta dom i helgen, bordet måste målas igen det också men ingen ide idag om det ska komma hit folk :D vill ju ha ett annat bord men tillåter inte ekonomin det så får vi lösa det på detta sätt så länge :P

    SvaraRadera