fredag 8 januari 2010

.Trött Mamma

Hela eftermiddan igår var jag så jädrans trött!! Jag bad om att få släppa allt och gå och vila en stund, men då var det visst nån annan som hann somna före ;P Vilhelm är inte lugn en stund, han vill aldrig sitta och mysa ;P Utan han vill helst vara på golvet och slita och dra i saker han inte få ha. Fram och tillbaka, upp och ner hih jag vet inte hur många gånger man asgarvar åt den ungen när han sätter igång. Så underbart go så man kan äta upp honom... medan Kim sov så lagade jag mat och samtidigt gjorde ordning Vilhelm för kvällen vad krävs för att man ska få lite hjälp nån gång?? Han visste ju att jag var döötrött!! Jag älskar att vara hemma med min son fast man kan inte tänka på allt och alla jämt.

Klockan sju somnade Vilhelm och jag somnade på soffan :) Vi vaknade klockan sex imorse, vadå utsövd?!! :D


2 kommentarer:

  1. Nej det är så tråkigt, när man hittar något och det sen inte finns nå mer.

    Jag förstår dig, att du är trött och känns som man aldrig får hjälp, hade det lika när Jonathan var liten, man behöver lite egen tid även fast det bara är en kort stund så hjälper det grymt mycket.

    SvaraRadera
  2. Vad han växer fort!! Tryck på paus knappen till jag kommer upp!! :)

    SvaraRadera