söndag 17 januari 2010

.Tänkare

Nu har jag börjat grubbla på nätterna igen..ligger och tänker på precis allt mellan himmel och jord och kan inte sova även fast jag är så himla trött. Att det kommer hända jättemycket det här året tex låg jag och tänkte på..

Det är många som fyller år nu i Januari typ hela Kims familj plus min Pappa. Fast svärfar fyller 45 det är lite mer att fira...I vår kommer det ett till Kusinbarn och i början av sommaren blir jag Faster igen, då blir Vilma storasyster :) Vårat lillhjärta Vilhelm fyller 1år, helt ofattbart vad tiden går. Isabelle tar Studenten och förmodligen rycker in i Lumpen :) Jag fyller 25år. Vilhelm får förhoppningsvis åka på sin första Utlandsresa om det går enligt planerna. Jag går från en lååång Mammaledighet tillbaka till Jobbet. Vilhelm börjar på Dagis.. Det händer en hel del roligt och annat lär det väl bli!!

4 kommentarer:

  1. Det låter som ett rikitgt lyckat år! :)
    Vart ska ni åka om jag får fråga?! ;)

    SvaraRadera
  2. Har han fått dagisplats?
    Vi har stått i kö länge nu med Novalie och det ända vi blir erbjuden är Norrsätra eller Björksätra..

    SvaraRadera
  3. Ja jag hoppas att det blir ett bättre år :) Förhoppningsvis så ska han börja på dagis i höst..vi har inte fått nån plats ännu!!

    SvaraRadera
  4. Vi har planerat redan sen förra sommaren att vi ska åka med Kims Mamma och Kristoffer så ska hans barn också följa med. Det blir en sista minuten isf inge långt..typ Turkiet eller Grekland :)

    SvaraRadera