måndag 11 januari 2010

.Idag kanske vi kan gå ut

God morgon..

Jag är så trött varje morgon när Vilhelm vaknar även fast jag har börjat lagt mig i tid. Han vaknar klockan sju nästan varje morgon..det kan ju vara sovmorgon för andra?! När vi väl är uppe så blir det bättre och en kopp kaffe på det så blir man människa..Han har börjat med något nytt nu våran buse. Han tokflåsar som en liten hund lite titt som tätt. Så tycker han att det är jätteroligt när man gör likadant som han ;) Snuvan vill inte riktigt gå över heller, kanske därför han flåsar så hemskt för att han måste hämta andan ha ha ;P Sen har han börjat mer och mer att stå i krypläge men det händer inte så mycket mer än att han står och juckar fram och tillbaka. Han tar sig bäst fram på mage med hjälp av armarna :)




Idag kan vi nog äntligen gå ut för termometern hos oss står på -14 nu och då kan jag inte tänka mig att det stiger utan snarare sjunker ju mer klockan blir. Hoppas vi, det var längesen jag tog ut Vilhelm i vagnen. Det har varit så kallt att det inte har gått...Sofie och Theo ska komma och hälsa på oss idag på eftermiddan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar