måndag 25 januari 2010

.Kalas

Idag fyller Svärfar/Farfar 45år och det var meningen att vi skulle fira honom i lördags hemma hos dom. Fast istället blev vi hemma här hos oss idag, jag är inte den som är FÖR kalas inte när det blir så här jättemycket folk. (Idag var det igentligen inte jag som skulle stå för något heller men,men) Det är samtidigt jättekul när det kommer massa folk hem till oss och nu har vi ju faktiskt ett stort bord där alla kunde sitta, ja nästan alla!! Jag borde vara van för vi har haft några kalas, men jag får panik för det blir trångt och jag kan inte slappna av och måste ursäkta mig hela tiden och det fattas skedar och fat och det ena med det andra..vi har sagt sååå länge att vi måste köpa en större uppsättning med tallrikar och fat. Det får bli prio 1 2 eller 3 ;P Vilhelms 1års kalas kan vi ha som mål ;P 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar