måndag 11 januari 2010

.Borta bra hemma bäst

Det var så skönt att kunna gå ut idag...jag har varit ute lite när det varit kallt, men jag har inte tgait med mig Vilhelm i den kyla som har varit. Nu hoppas jag verkligen att det blir lite mildare så att man kan ta sina dagliga promenader!

Vi gick före 10 och kom ner på stan lagomt tills affärerna öppnade, det är skönt att vara på stan på förmiddagen då det bara är "gammlingarna" och vi hehe. I vanliga fall tycker jag inte om att gå ner på stan längre för jag möter alltid folk som jag är på väg att säga hej åt som tittar bort i sista sekund och låssas som om dom inte känner än fast att vi har eller känner varandra väl. Jag kanske inbillar mig, men det har hänt flera gånger och jag tar verkligen åt mig och tycker att det är jättetråkigt. Det är sen jag fick Vilhelm och började visa mig ute med barnvagn. Nu för tiden tittar jag bara rakt fram och gör det jag ska och sen går hem :P Vad är det med folk idag??!!

Iallafall så handlade jag lite basplagg till Vilhelm eftersom han har växt ur det mesta. Det är fortfarande väldigt dålig REA så inga fynd blev det. Sen gick vi hem till gammelmormor och fick lite mat så promenerade vi hem till Moster..Sofie och Theo var där och vi blev kvar där istället för att dom skulle komma hit. Vi blev borta hela dagen så det var skönt att komma hem nu. Vilhelm somnade för en stund sen.. han brukar alltid säga till när vällingen är slut så går jag in och ger honom nappen. Nu hade han hittat nappen själv och redan somnat när jag kikade in :) Lillplutten var trött efter en hel dag hemifrån!!

Ha en bra kväll...

2 kommentarer:

  1. verkligen :) såg du förresten att jag mailade över lite bilder på Ville?

    SvaraRadera
  2. Jag tittar aldrig min andra mail, men jag har sparat bilderna..tack :)

    SvaraRadera