lördag 16 januari 2010

.Badhuset

Äntligen kom vi iväg till badhuset som vi har pratat om så länge...Mamma skulle gå med Vilma idag så då hängde vi på :) och som vanligt älskar Vilhelm att bada och idag fick han vara i MammaMu poolen för första gången. Jag tog med mig kameran, en minneskortet lämnade jag kvar i datorn. Vad slapp man blir!!! Tog lite bilder med mobilen fast dom blev inge vidare, tråkigt :(
Man blir trött av att bada fast inte Vilhelm.. Han har inte sovit nå middag alls idag bara lite i vagnen på vägen till och från Badhuset. Det tog en braa stund innan han somnade nyss. Han kommer nog sova väldigt gott inatt min badpojke :D

















Idag har han rest sig upp helt för första gången med hjälp av soffbordet och det är inte bara 1 tand som har kikat fram utan 2. Nu går det undan minsann!!!

3 kommentarer:

  1. funderade att byta till banken där också men var ungefär i månaden betalar ni på alla försäkringar? har ni hem, barn, bil och er på läns?

    SvaraRadera
  2. Guuud vad mysigt!! och vad fort tiden går!! Jag kan inte riktigt förstå.. :)

    SvaraRadera
  3. ne du har ju missat så mycket det är ju därför :(

    SvaraRadera