fredag 29 januari 2010

.Fredag

Idag fyller min Pappa år så då blir det lite kalas på Eftermiddan, men först väntas besök. Linda skulle komma en sväng nu på förmiddan och senare kommer Sofie och Theo så här det blir inte en lugn stund. Skönt när det blir lite intensivt ibland :D 

Kim jobbar natt, börjar redan 19.30. Det finns inget tråkigare än att sitta ensam på en fredagskväll nee usch vad tråkigt och Vilhelm har ju redan hunnit somna när han har åkt :( Det var meningen från början att jag skulle skjutsa Mamma och Pappa till Arlanda inatt, men min snälla bror erbjöds sig istället, jag blev så glad när jag slapp, och i detta väder. Skönt ska bli nu när jag får låna Pappas bil i 3 veckor medans dom är borta :D 
Apropå bil..så håller vi på och titta på bil. Äntligen så ska jag få ta del i en bilaffär ;P Vi tänker köpa en bil TILLSAMMANS den här gången och jag få till och med vara med och bestämma, Kors i taket!!




 Om Kim får bestämma blir det en sån här
Jeep Grand Cherokee!

Om jag får bestämma blir det en sån här
 Skoda Octavia Combi!

Bara den är rymlig och billig i drift och fin såklart
så är jag mer än nöjd :)

1 kommentar:

  1. Tack :) ja idag mår jag bra, så ett tag till får du allt stå ut med mig ;) du får köra johan falk marathon ikväll när Kim är borta ;) kram

    SvaraRadera