fredag 22 januari 2010

.Fröjd

Jag har funderat så himla länge på att börja träna på gym. Jag tänker inte träna för att gå ner i vikt för det behöver jag defenitivt INTE!!! och inte vill jag bygga massa muskler heller. Jag vill må bra i kropp och själ.. Jag vill bli fit :) Jag har aldrig varit tränad i hela mitt liv så det är verkligen på tiden. Det lutar åt ett gymkort på Parkabadet för då kan man även gå och simma, bubbla, bada bastu. Jag kan gå och bada med Vilhelm också, skulle vara suuuper. Det är dyrt, men det får kosta vad det kosta vill :P Om jag skaffar mig kort där så kan jag ha sällskap av Mamma, Svärmor och Isabelle!


Tips från min mamma. Pågen Fröjd Ett nyttigt bröd som är osötat och rikt på Solrosfrö, linfrö och melonkärnor. Jag är inte den som måste tänka på vad jag äter, men nyttigt är alltid bra och brödet är supergott :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar