tisdag 5 januari 2010

.Projekt/Gamla korgar

Igår var jag och mamma upp på Mosters vind och kikade, jag tog hem en till gammal korg som mormor har haft. Den är stor så jag har ingen aning om vart jag ska ha den?! Eller vad jag ska ha i den?! Den tänker jag iallafall måla Jag har mycket vitfärg nu som behöver användas. Fast är det finast att lämna den som den är? Jag skulle jag ta hjulet från spinnrocken, men det fick vi inte loss :P Hjulet tänker jag inte måla vitt!!! Jag har även fått en stol utav mamma som behöver en förändring...Nu har jag lite att göra på kvällarna :D



3 kommentarer:

  1. den stora korgen kanske kan bli typ som en leksakslåda? :)

    SvaraRadera
  2. Jag har redan målat en annan gammal korg som han har alla sina leksaker i ;P Jag hittar nog på nåt :)

    SvaraRadera
  3. tänkte precis samma sak.. jag är ute efter en stor korg för leksaksförvaring men då hade du redan en sån då :P stolen blev kanonfin efter :)

    SvaraRadera