lördag 9 januari 2010

.Vilken låååång dag

Lördag idag fast det känns mer som en söndag...

Det har varit en jättelång dag och jag har inte suttit ner förens nu!! Vi har stått på gamla Spikfabriken i valbo igen på Loppis. Den här gången var det mycket mer folk fast försäljningen gick inge vidare, men lite blev vi iallafall av med. Och kallt var det så in i bomben...11 grader hade vi och vi var där mellan 10 och 3 fullt påklädda ;P

Vilhelm sov hos hans Farmor inatt så jag hade inte träffat honom sen igår eftermiddag så var han hemma när jag kom :) Den här gången har jag längtat extra mycket efter honom ;D Min lillkille som har blivit så stor så stor. Nu har han tagit några steg med Läragåvagnen också..han kommer lära sig gå innan han lär sig krypa!!

Josephine och Novalie kom och fikade en sväng nu på kvällen. Vi har inte träffat dom på jättelänge så det var roligt att dom kom och hälsade på oss. Man är så upptagen med sitt hela dagarna även fast man är hemma jämt så är det alltid något som händer eller något som man måste göra.



Sötnötarna :)


Jag har precis tagit en välförtjänt dusch så nu blir det krypa ner i soffan och mysa resten utav kvällen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar