söndag 3 januari 2010

.Gammalt skrivbord

Jag är trött och snorig, men jag behagar inte att sova. Kim jobbar natt och då blir det alltid att man blir uppe längre. Jag sitter och letar en massa på blocket, men hittar tyvärr inte det jag söker. Jag vill göra klart i det "3dje" rummet nu!!! Där inne står det en stor gammal sekretär som min mamma har lutat av en gång i tiden. Som jag promt skulle ha när dom flyttade, tung och klumpig är den :P Den ska iallafall målas Vit och ställas i sovrummet..Kim skulle måla den för lääängesen... sen VILL JAG HA ett gammalt skrivbord som jag har sett flera på Blocket förut fast ingenting nu såklart!! Dom är dyra, men det struntar jag i SKA HA :P Det ska byta plats med Sekretären och 1.20 sängen som står där inne ska bytas ut mot en 90 säng så att jag kan öppna garderobsdörren helt nån gång :P Så kan det gärna få bli tjock is på sjön så att vi kan åka ut till stugan och hämta spegeldörren som så småningom ska bli våran sänggavel. Nu får det hända lite...


Ungefär det här skrivbordet...


Säg till mig om ni vet vart det finns :)

Sov gott!!!

2 kommentarer:

  1. här finns mycket gamla möbler http://www.facebook.com/stor.loppis?ref=ts
    hoppas du hittar nått

    SvaraRadera
  2. http://www.blocket.se/gavleborg/Underbart_skrivbord___shabby_chic_25109745.htm?ca=5&w=1 här är ett väldigt dyrt och som behöver färg :)

    SvaraRadera